De afgelopen maanden heb ik met u zowel telefonisch als per mail contact gehad over een fout die u hebt gemaakt bij mijn cadeau-abonnement. U hebt namelijk wel automatisch verlengd en hiervoor aan mij facturen gezonden. De nummers van Photoshopmagazine na het derde nummer van het cadeau-abonnement heeft mijn “cadeau-ontvanger kleurig aan u geretourneerd. Na 2 nummers bent u gestopt met het toezenden van volgende nummers.

Wel stuurde u mij een factuur voor de door u verkeerd toegepaste verlenging van het cadeau-abonnement. Hierover heb ik telefonische en per mail met u contact gehad, om u op uw fout te wijzen.

Tot mijn stomme verbazing werd ik onlangs benaderd door deurwaarderskantoor Intrum Justitia. Zij hebben van uw opdracht om uw zogenaamde vordering op mij te innen. Ik leid hieruit af, dat u uw fout wat betreft het verlengen van het cadeau-abonnement nog niet hersteld hebt.

Dit vind ik erg vervelend. Ik wordt nu door u ten onrechte als een wanbetaler afgeschilderd.

Met deze brief, die ik u per mail zend, leg ik u hierboven nogmaals uit, dat u een fout heeft gemaakt. En vraag ik u dringend om deze nu per direct te herstellen.

De medewerker van Intrum Justitia heeft mij tot 31 december 2012 de gelegenheid gegeven om met u in contact te treden. Dit blijkt nu lastig te zijn, omdat uw telefonisch antwoordapparaat laat weten, dat uw bedrijf tot 2 januari 2013 gesloten is. Ik ga er vanuit, dat u op 2 januari deze brief in behandeling neemt en u mij bericht dat u de vordering ongedaan hebt gemaakt.

Een kopie van deze brief mail ik aan Intrum Justitia.

 

De afgelopen maanden heb ik met u zowel telefonisch als per mail contact gehad over een fout die u hebt gemaakt bij mijn cadeau-abonnement. U hebt namelijk wel automatisch verlengd en hiervoor aan mij facturen gezonden. De nummers van Photoshopmagazine na het derde nummer van het cadeau-abonnement heeft mijn “cadeau-ontvanger kleurig aan u geretourneerd. Na 2 nummers bent u gestopt met het toezenden van volgende nummers.

Wel stuurde u mij een factuur voor de door u verkeerd toegepaste verlenging van het cadeau-abonnement. Hierover heb ik telefonische en per mail met u contact gehad, om u op uw fout te  mijn stomme verbazing werd ik onlangs benaderd door deurwaarderskantoor Intrum Justitia. Zij hebben van uw opdracht om uw zogenaamde vordering op mij te innen. Ik leid hieruit af, dat u uw fout wat betreft het verlengen van het cadeau-abonnement nog niet hersteld hebt.

Dit vind ik erg vervelend. Ik wordt nu door u ten onrechte als een wanbetaler afgeschilderd.

Met deze brief, die ik u per mail zend, leg ik u hierboven nogmaals uit, dat u een fout heeft gemaakt. En vraag ik u dringend om deze nu per direct te herstellen.

De medewerker van Intrum Justitia heeft mij tot 31 december 2012 de gelegenheid gegeven om met u in contact te treden. Dit blijkt nu lastig te zijn, omdat uw telefonisch antwoordapparaat laat weten, dat uw bedrijf tot 2 januari 2013 gesloten is. Ik ga er vanuit, dat u op 2 januari deze brief in behandeling neemt en u mij bericht dat u de vordering ongedaan hebt gemaakt.

Een kopie van deze brief mail ik aan Intrum Justitia.

 

De afgelopen maanden heb ik met u zowel telefonisch als per mail contact gehad over een fout die u hebt gemaakt bij mijn cadeau-abonnement. U hebt namelijk wel automatisch verlengd en hiervoor aan mij facturen gezonden. De nummers van Photoshopmagazine na het derde nummer van het cadeau-abonnement heeft mijn “cadeau-ontvanger kleurig aan u geretourneerd. Na 2 nummers bent u gestopt met het toezenden van volgende nummers.

Wel stuurde u mij een factuur voor de door u verkeerd toegepaste verlenging van het cadeau-abonnement. Hierover heb ik telefonische en per mail met u contact gehad, om u op uw fout te wijzen.

Tot mijn stomme verbazing werd ik onlangs benaderd door deurwaarderskantoor Intrum Justitia. Zij hebben van uw opdracht om uw zogenaamde vordering op mij te innen. Ik leid hieruit af, dat u uw fout wat betreft het verlengen van het cadeau-abonnement nog niet hersteld hebt.

Dit vind ik erg vervelend. Ik wordt nu door u ten onrechte als een wanbetaler afgeschilderd.

Met deze brief, die ik u per mail zend, leg ik u hierboven nogmaals uit, dat u een fout heeft gemaakt. En vraag ik u dringend om deze nu per direct te herstellen.

De medewerker van Intrum Justitia heeft mij tot 31 december 2012 de gelegenheid gegeven om met u in contact te treden. Dit blijkt nu lastig te zijn, omdat uw telefonisch antwoordapparaat laat weten, dat uw bedrijf tot 2 januari 2013 gesloten is. Ik ga er vanuit, dat u op 2 januari deze brief in behandeling neemt en u mij bericht dat u de vordering ongedaan hebt gemaakt.

Een kopie van deze brief mail ik aan Intrum Justitia.

 

De afgelopen maanden heb ik met u zowel telefonisch als per mail contact gehad over een fout die u hebt gemaakt bij mijn cadeau-abonnement. U hebt namelijk wel automatisch verlengd en hiervoor aan mij facturen gezonden. De nummers van Photoshopmagazine na het derde nummer van het cadeau-abonnement heeft mijn “cadeau-ontvanger kleurig aan u geretourneerd. Na 2 nummers bent u gestopt met het toezenden van volgende nummers. 

 

Routekaart